socialno in čustveno učenje s pomočjo likovne umetnosti
Sara Irman Kolar (Avtor), Nuša Markež (Avtor), Ajda Mlakar (Avtor), Lina Mlakar (Avtor), Alenka Pevec (Avtor), Monika Resnik (Avtor), Živa Simšič (Avtor), Urška Šplajt (Avtor), Vanja Ungar (Avtor), Martina Zakšek (Avtor), Janja Batič (Urednik), Katja Košir (Urednik)

Povzetek

Priročnik je sestavljen iz teoretičnega dela in dvajsetih praktičnih aktivnostih. Teoretični del zajema opredelitev modela SEL, navodila za uporabo priročnika in smernice za spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri otrocih. Izhodišča za aktivnosti predstavljajo likovna dela iz zbirke Umetnostne galerije Maribor. Ob ogledovanju likovnih del, pogovoru ob njih in praktičnih likovnih dejavnostih se otroci učijo izražati svoja čustva in občutke. Priročnik je rezultat Študentskega inovativnega projekta za družbeno korist 2016–2020 z naslovom Socialno in čustveno učenje s pomočjo likovne umetnosti – SELUM.

Ključne besede

socialno učenje;čustveno učenje;likovna umetnost;likovna zbirka UGM;priročniki;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.06 - Enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
UDK: 37.015.31:73/76(035)
COBISS: 44054275 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-286-420-0
Št. ogledov: 1027
Št. prenosov: 95
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Ferdo is Learning About Himself and Others
Sekundarni povzetek: The handbook consists of a theoretical part and twenty practical activities. The theoretical part includes the definition of the SEL model, instructions for use of the manual and guidelines for the promotion of social and emotional learning in children. The starting points for the activities are works of art from the collection of the Maribor Art Gallery. By looking at works of art, talking about them and practical art activities, children learn to express their emotions and feelings. The handbook is the result of the Students Innovative Projects for the Benefit of Society 2016–2020 entitled Social and Emotional Learning through Fine Arts - SELUM.
Sekundarne ključne besede: Likovna umetnost;Socializacija;Čustva pri otrocih;Pedagoška psihologija;Priročniki, vodniki ipd.;
Vrsta dela (COBISS): Priročnik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (55 str.; 33 pril.))
DOI: 10.18690/978-961-286-420-0
ID: 12310613
Priporočena dela:
, socialno in čustveno učenje s pomočjo likovne umetnosti
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu