magistrsko delo

Povzetek

Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina

Ključne besede

slovenščina;didaktika;jezikovni pouk;pisno izražanje;bralno-napisovalne težave;samoregulacijska strategija;kognitivni model pisanja;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Založnik: [S. Peršin Nemec]
UDK: 37.091.3:811.163.6(043.2)
COBISS: 1539240900 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1451
Št. prenosov: 71
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenian;didactics;written expressing;reading-writting dificulties;self-regulating strategy;cognitive model of written process;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za humanistične študije, Slovenistika - enopredmetni pedagoški študij
Strani: 66 str., [28] str. pril.
ID: 12349007