magistrsko delo
Nataša Anderlič (Avtor), Barbara Šteh (Mentor)

Povzetek

Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami

Ključne besede

pedagogika;pedagoška psihologija;srednje šole;učitelji;preverjanje;ocenjevanje;učne težave;bralno-napisovalne težave;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [N. Anderlič]
UDK: 37.015.3
COBISS: 68109410 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 435
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Strani: 115 str.
ID: 11267340