Boris Aberšek (Avtor), Andrej Flogie (Avtor), Srečko Glodež (Recenzent), Martin Pivk (Recenzent)

Povzetek

Pri tehniških in inženirskih izobraževanjih se učenci in študentje učijo razumeti tehniko v njenih socialnih, ekonomskih in ekoloških kontekstih. Pri tem so posebej pomembni tako zgodovinski aspekti tehnike kot tudi najnovejši dosežki njenega razvoja. Učenci morajo biti pri pouku motivirani tudi za samostojno in aktivno učenje pretežno po principu učimo se ob delu. Da bi tehniško izobraževanje lahko realizirali na tak aktiven način, je treba premakniti njegovo težišče od po uka (pasivnega učenja) k aktivnemu učenju. Domnevamo, da se bodo razlage in vsebine te knjige večkrat razlikovale od predstav, ki so zakoreninjene tako med učitelji, kot tudi med učenci. Upamo, da bomo s predstavljenimi idejami pri učiteljih izzvali kognitivno disonanco - intelektualno nelagodje, ki jih bo spodbudilo k temu, da bodo prevetrili svoje ponotranjene »teorije v glava«, pri učencih pa, da bodo odkrili lažjo in bolj učinkovito pot, kako usvajati zahtevana in potrebna znanja. Ta knjiga je namenjena tako učiteljem tehniških strok kot tudi učencem, da bodo z razumevanjem procesa učenja lažje in bolj poglobljeno usvajali znanja in spoznanja.

Ključne besede

tehniško izobraževanje;inženirska pedagogika;metode in strategije poučevanja;projektni pristop;motivacijski modeli;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: Univerzitetna založba Univerze
UDK: 37.013:62
COBISS: 96154625 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-286-229-9
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Tehniško izobraževanje in inženirska pedagogika
Sekundarni povzetek: Technical Education and Engineering Pedagogy. In technical/engineering education, students are taught how to understand technology in its social, economic and ecological contexts. In this process, it is particularly important to teach them about the historical aspects of technology, as well as its most recent technological advancements. In the classroom, students should be motivated for active and independent learning mostly through the learning while working principle. In order for technical education to be successfully realized in such an active way, its focus needs to shift from instruction (i.e., passive learning) to active learning. We assume that the content and interpretations of this book will often differ from the existing ideas rooted among both teachers and students. We hope that the presented ideas will arouse cognitive dissonance, mental discomfort in teachers, which will challenge them to review and reassess the "theories inside their heads"; as for the students, we hope that this book will lead them to the discovery of an easier and more effective way to acquiring the required and necessary knowledge. This book is intended for both, teachers of technical subjects, as well as students, so that by understanding the process of learning they will be able to acquire knowledge more easily and more thoroughly.
Sekundarne ključne besede: engineering education;engineering pedagogy;methods and strategies of education;project based learning;motivation models;Tehniško izobraževanje;Pedagogika;Učenje in poučevanje;Projektna metoda pri učenju;
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
DOI: 10.18690/978-961-286-229-9
ID: 12503300