diplomsko delo
Povzetek
V teoretičnem diplomskem delu so predstavljene sodobne didaktične metode za poučevanje naravoslovja, in sicer projektno učno delo, problemsko učenje, izkustveno učenje, raziskovalni pouk in eksperimentalno učno delo. Pri sodobnih didaktičnih metodah v ospredje postavimo pomen otroškega raziskovanja v naravi, dejavnosti, pri katerih otroci sprejemajo in vrednotijo dejavnosti na podlagi lastno pridobljenih izkušenj, načrtovanje dejavnosti z uporabo sodobnih didaktičnih metod ter faze izvedbe. V predšolskem obdobju je pomembno, da se otroci seznanijo z znanstveno raziskovalnim načinom dela v naravoslovju, kjer se učijo postavljati hipoteze oziroma napovedovati, samostojno raziskovati in opazovati naravo, spremljati in zapisovati pridobljene podatke, te podatke analizirati in vrednotiti ter poročati rezultate. V diplomskem delu opredelimo tudi vlogo vzgojiteljice pri izvajanju navedenih dejavnosti ter njene naloge pri načrtovanju le-teh. Diplomsko delo izrazito opisuje pozitivne lastnosti sodobnih didaktičnih metod za zgodnje poučevanje naravoslovja, ki otroku omogočajo pridobivanje znanja in razvijanje vrsto spretnosti in sposobnosti. Ob opisu vsake sodobne didaktične metode za zgodnje poučevanje naravoslovja so dodani tudi primeri dobre prakse, kjer lahko vidimo, kako zapisano teorijo tudi praktično izvedemo.
Ključne besede
diplomska dela;predšolski otroci;zgodnje učenje;projektno učenje;izkustveno učenje;problemsko učenje;raziskovalni pouk;naravoslovje;didaktične metode;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[I. Kačič] |
UDK: |
373.2:5(043.2) |
COBISS: |
20118536
|
Št. ogledov: |
3172 |
Št. prenosov: |
1135 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
MODERN DIDACTIC METHODS FOR EARLY NATURAL SCIENCE EDUCATION |
Sekundarni povzetek: |
The theoretical diploma thesis features modern didactic methods for teaching science, including project-based learning activities, problem-based learning, experience-based learning, research-based classroom techniques and experimental learning activities. Modern didactic methods put the focus on the importance of children's exploration of nature, activities which allow children to accept and evaluate activities based on their self-acquired experience, planning the activities with the use of modern didactic methods and the execution phase. It is important for children to get acquainted with scientific and research-based method of approach in science in their early childhood and further to learn do define hypotheses or make forecasts, independently explore and observe nature, monitor and record acquired data and further to analyse and evaluate such data and present the final results. The diploma thesis also focuses on the role the preschool teachers play in the planning and execution of the above activities. The diploma thesis provides an explicit description of positive effect didactic methods have in the process of teaching science in early childhood, the process that enables children to acquire knowledge and to develop a number of skills and abilities. The description of individual modern didactic methods for teaching science in early childhood is followed by examples of good practice, which provide an insight into practical execution of theory. |
Sekundarne ključne besede: |
preschool education;modern didactic methods;research-based learning;project-based learning;experience-based learning;problem-based learning;experimental learning activities.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
102 f. |
ID: |
8727960 |