diplomska seminarska naloga
Povzetek
V diplomski seminarski nalogi je v problemu opredeljen pomen izvajanja nevarnih demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovni šoli in predvsem to, da morajo biti učitelji - demonstratorji kompetentni za izvajanje tovrstnih eksperimentov. Ob teoretičnem razglabljanju o pomenu eksperimentalnega dela in varnega ravnanja z nevarnimi snovmi, so opredeljene tudi kompetence, ki jih mora imeti učitelj - demonstrator za izvajanje nevarnih eksperimentov, in kompetence, ki jih ob eksperimentalnih opažanjih pridobi učenec. Prav tako sem na podlagi aktualne literature izbrala trinajst nevarnih eksperimentov, ki bi jih učitelji lahko vključili v pouk naravoslovja in kemije v osnovni šoli. Izbrana eksperimentalna gesla sem analizirala na podlagi spoznavnega, motivacijskega, zmožnostnega in nevarnostnega vidika. Po izvedbeni analizi izbranih eksperimentalnih gesel sem oblikovala demonstracijske liste za učitelje - demonstratorje in opazovalne liste za učence - opazovalce.
Ključne besede
kemija;didaktika;eksperimenti;osnovna šola;diplomske seminarske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2009 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko |
Založnik: |
[M. Rus] |
UDK: |
542(043.2):373.3 |
COBISS: |
17182984
|
Št. ogledov: |
297 |
Št. prenosov: |
21 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL |
Sekundarni povzetek: |
DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL |
Sekundarne ključne besede: |
DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za matematiko in naravoslovje, Oddelek za kemijo |
Strani: |
92 f. |
ID: |
12528389 |