magistrsko delo
Anja Dolinar (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Digitalno trženje v turizmu na primeru turistične agencije Potepuh

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;internet;turizem;primeri;podjetje;Turistična Agencija Potepuh;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Dolinar]
UDK: 339.138
COBISS: 25093350 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 383
Št. prenosov: 54
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital marketing in tourism in the case of Potepuh tourist agency
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;information technology;internet;tourism;cases;enterprises;Turistična Agencija Potepuh;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 81, 23 str.
ID: 12534531
Priporočena dela:
, magistrsko delo
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole