diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo je osredotočeno na izkušnje učiteljic, ki na rednih osnovnih šolah poučujejo otroke z avtizmom. Avtizem lahko predstavlja velik izziv za otroke in učiteljice. Delo poskuša pokazati, kako učiteljice doživljajo vključenost otroka z avtizmom v razredu, kje iščejo znanje in podporo v trenutkih, ko jo potrebujejo in na kakšen način poskrbijo za vključitev otroka z avtizmom v razred. V delo je vključena kvalitativna raziskava, katere rezultati so pridobljeni z izvedbo devetih intervjujev z učiteljicami, učiteljem ter specialno pedagoginjo, ki sodelujejo z otrokom z avtizmom. Analiza pridobljenih rezultatov je pokazala različne izkušnje učiteljic, tako pozitivne kot negativne, nanje pa vplivajo različni dejavniki.
Ključne besede
avtizem;motnje avtističnega spektra;otroci s posebnimi potrebami;izobraževanje;redna osnovna šola;inkluzija;poučevanje;učiteljice;specialna pedagogika;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL FSD - Fakulteta za socialno delo |
Založnik: |
[A. Križnar] |
UDK: |
376:616.896 |
COBISS: |
62020867
|
Št. ogledov: |
333 |
Št. prenosov: |
84 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Teacher's experiences with teaching children with autism in mainstream primary school |
Sekundarni povzetek: |
A thesis is focused on the experience of teachers who teach children with autism in mainstream primary schools. Autism can represent a big challenge for children and teachers. This work tries to show how teachers experience the participation of a child with autism in the classroom, where they look for knowledge and support in the moments when they need it and how they take care of the inclusion of a child with autism in the classroom. The work includes a qualitative research, which results are gained by conducting nine interviews with teachers and a special pedagogue who cooperate with a child with autism. The analysis of gained results showed different experiences of teachers, both positive and negative, and they are affected by different factors. |
Sekundarne ključne besede: |
autism;mainstream primary school;teaching;teachers; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: |
0 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fakulteta za socialno delo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (79 str.)) |
ID: |
12612105 |