diplomsko delo
    	
    Povzetek
 
Diplomsko delo je osredotočeno na izkušnje učiteljic, ki na rednih osnovnih šolah poučujejo otroke z avtizmom. Avtizem lahko predstavlja velik izziv za otroke in učiteljice. Delo poskuša pokazati, kako učiteljice doživljajo vključenost otroka z avtizmom v razredu, kje iščejo znanje in podporo v trenutkih, ko jo potrebujejo in na kakšen način poskrbijo za vključitev otroka z avtizmom v razred. V delo je vključena kvalitativna raziskava, katere rezultati so pridobljeni z izvedbo devetih intervjujev z učiteljicami, učiteljem ter specialno pedagoginjo, ki sodelujejo z otrokom z avtizmom. Analiza pridobljenih rezultatov je pokazala različne izkušnje učiteljic, tako pozitivne kot negativne, nanje pa vplivajo različni dejavniki.
    Ključne besede
 
avtizem;motnje avtističnega spektra;otroci s posebnimi potrebami;izobraževanje;redna osnovna šola;inkluzija;poučevanje;učiteljice;specialna pedagogika;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: |  
            Slovenski jezik | 
        
        
        
            | Leto izida: |  
            2021 | 
        
            
        
        
            | Tipologija: |  
            2.11 - Diplomsko delo |         
        
            
        
            | Organizacija: |  
            UL FSD - Fakulteta za socialno delo |         
        
        
            | Založnik: | 
            [A. Križnar] | 
        
   
        
            | UDK: |  
            376:616.896 |         
        
   
        
        
            | COBISS: |  
            
                
                    62020867
                     
                
             | 
        
        
        
  
        
            | Št. ogledov: |  
            333 | 
        
        
        
            | Št. prenosov: |  
            84 | 
        
        
        
            | Ocena: |  
            0 (0 glasov) | 
        
        
            | Metapodatki: |  
            
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
             | 
        
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: |  
            Angleški jezik | 
        
        
        
            | Sekundarni naslov: |  
            Teacher's experiences with teaching children with autism in mainstream primary school | 
        
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: |  
            A thesis is focused on the experience of teachers who teach children with autism in mainstream primary schools. Autism can represent a big challenge for children and teachers. This work tries to show how teachers experience the participation of a child with autism in the classroom, where they look for knowledge and support in the moments when they need it and how they take care of the inclusion of a child with autism in the classroom. The work includes a qualitative research, which results are gained by conducting nine interviews with teachers and a special pedagogue who cooperate with a child with autism. The analysis of gained results showed different experiences of teachers, both positive and negative, and they are affected by different factors. | 
        
        
        
            | Sekundarne ključne besede: |  
            autism;mainstream primary school;teaching;teachers; | 
        
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): |  
            Diplomsko delo/naloga | 
        
        
        
            | Študijski program: |  
            0 | 
        
        
           
        
           
        
           
        
            | Konec prepovedi (OpenAIRE): |  
            1970-01-01 | 
        
        
           
        
            | Komentar na gradivo: |  
            Univ. v Ljubljani, Fakulteta za socialno delo | 
        
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: |  
            1 spletni vir (1 datoteka PDF (79 str.)) | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: |  
            12612105 |