magistrsko delo
Vesna Horvat (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.

Ključne besede

marketing;trženje;komuniciranje;tržno komuniciranje;oglaševanje;pospeševanje prodaje;direktno trženje;osebna prodaja;odnosi z javnostjo;gostinstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [V. Horvat]
UDK: 659.3
COBISS: 11623452 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 416
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communications plan of the restaurant Mak
Sekundarni povzetek: Company that aims to maintain or even raise its marketing share has to communicate with its environment successfully. Thus, it is of great importance to set oneself achievable marketing communication plan. One needs to establish effective and long term dialog with consumers which is based on mutual trust and which brings satisfaction to both, the consumer and the provider. The master's thesis addresses the aspect of marketing communication of the Mak restaurant in Maribor. The thesis is divided to theoretical and practical part. The first involves the marketing communications theories, and the presentation of basic principals of marketing communications, whereby the special emphasis is on marketing communications tools. There is also a brief description of catering business. The research part provides the results of a questionnaire and presents the marketing communication plan by the Mak restaurant.
Sekundarne ključne besede: marketing communications;marketing communications tools;advertising;sales promotion;public relations;direct marketing;personal sales;the Mak restaurant;catering business;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 102 str.
ID: 12653578