delo diplomskega seminarja
Alen Hutinski (Avtor), Dušan Radonjič (Mentor)

Povzetek

Komuniciranje z notranjim in zunanjim okoljem je eno ključnih vlog v podjetju. Tako podjetja ustvarjajo organizacijske oddelke kot so marketing in odnosi z javnostmi, v katerih zaposleni svoj delovni čas posvečajo raziskovanju in odkrivanju vedno boljše komunikacije z okolico z namenom ohranitve tržnega deleža in ohranitve ter pridobitve potrošnikov. V ta namen sem diplomski seminar posvetil izdelavi načrta trženjskega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, katere lastnik je naš »najboljši sosed«, t.j. trgovsko podjetje Mercator. S pomočjo preučene literature o marketinškem komuniciranju sem v seminarju predstavil namen in cilje mojega dela ter podal teoretična izhodišča s področja marketinškega komuniciranja. V osrednjem delu seminarja sem predstavil svoj načrt marketinškega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, v katerem sem vključil glavna orodja komuniciranja. Čeprav se načrt razlikuje od načrtov podjetja Mercator, pa je le-ta izvedljiv v realnem času in prostoru. Načrt trženjskega komuniciranja ima poudarek tudi na finančnem načrtu oglaševanja, za katerega vemo, da je najdražji del komuniciranja. V sklepu sem podal svoje ugotovitve glede načrta, kako bi ga lahko še izboljšal in ne bi predstavljal veliko breme podjetju.

Ključne besede

tržno komuniciranje;oglaševanje;pospeševanje prodaje;osebna prodaja;direktno trženje;odnosi z javnostjo;strategija trženja;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. Hutinski]
UDK: 659.1/.4
COBISS: 11584028 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1644
Št. prenosov: 147
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communication plan of Lumpi brand
Sekundarni povzetek: Communication with internal and external environment is a key role within the company. Therefore, companies create organizational departments such as marketing and public relations, where employees devote their working time researching and discovering better communication with its surroundings with a purpose to maintain market share and to maintain and acquire consumers. For that reason, my graduate seminar is focused on creating marketing communication plan for the brand Lumpi, whose owner is our ‘’best neighbor’’, that is trading company Mercator. In the seminar I presented through examined literature on marketing communication the purpose and goals of my work and made a theoretical background in the field of marketing communications. In the main part of the seminar I presented my plan of marketing communication for the brand Lumpi in which I included the main tools of communication. Although the plan defers from the plans of the company Mercator, it is realizable in real time and space. Marketing communication plan has its emphasis also on the plan of advertising, which is known to be the most expensive part of communication. In the conclusion I presented my findings referring the plan, how it could be improved and would not present a heavy burden on the company.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;objectives;strategies;advertising;sales promotion;public relations;personal selling;direct marketing;financial plan;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 30 str.
ID: 8727136