diplomsko delo
Miha Rušnik (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Peter Čakš (Komentor)

Povzetek

Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.

Ključne besede

mladostniki;družbena omrežja;Instagram;vplivneži;oglaševanje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Rušnik]
UDK: 004.77:659.11(043.2)
COBISS: 95371267 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 283
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Perception of sponsored posts on the Instagram social network by young users
Sekundarni povzetek: Instagram is one of the largest social networks today and its users include teenagers who do not have much experience with advertising tactics yet. Such users also follow social network influencers who often advertise products and services without clearly stating it in their posts. Due to the nature of social networks and the large number of young users who spend a lot of time on such networks, these platforms are a great environment for advertising. Our survey examined how young users perceive influencers' sponsored posts and how they respond to them. It was found that young people know how to recognize such posts, but do not trust influential people too much when it comes to shopping advice.
Sekundarne ključne besede: youngsters;social media Instagram;influencers;advertising;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 54 str.
ID: 13235363