diplomsko delo
Veronika Jakopič (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Matevž Pucer (Komentor)

Povzetek

Ciljno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki omogoča boljše doseganje ciljne skupine, saj prikazani oglasi temeljijo na podatkih o uporabnikovih interesih in značilnostih. Tej vrsti oglaševanja je dandanes izpostavljen praktično vsak uporabnik svetovnega spleta, z množično uporabo družbenih omrežij pa so ciljnemu oglaševanju najbolj izpostavljeni mladi. V teoretičnem delu so predstavljeni ciljno oglaševanje na spletu, zbiranje podatkov in problematika zasebnosti v povezavi z zbiranjem podatkov. V empiričnem delu je bila s kvantitativno metodo izvedena raziskava mladih uporabnikov družbenih omrežij. Tako je bil pridobljen vpogled v dojemanje in mišljenje mladih o ciljnem oglaševanju, kar je bil tudi glavni namen diplomskega dela.

Ključne besede

ciljno oglaševanje;družbeno omrežje;dojemanje;mladi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Jakopič]
UDK: 659.11:004.774.1(043.2)
COBISS: 90223107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 285
Št. prenosov: 45
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The Perception of Targeted Advertising by Young Users of Social Networks
Sekundarni povzetek: Targeted advertising is a type of advertising that allows a better reach of the target audience, as the displayed advertisements are based on information about user's interests and characteristics. Today, practically every user of the World Wide Web is exposed to this type of advertising; furthermore, with the mass use of social networks young people are the most susceptible to targeted advertising. The theoretical part presents targeted online advertising, data collection, and the problem of privacy in connection with data collection. In the empirical part, research of young users of social media networks was carried out with a quantitative method. This provided insight into the perception and thinking of young people about targeted advertising, which was also the main purpose of the thesis.
Sekundarne ključne besede: targeted advertising;social media;perception;youth;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 59 str.
ID: 13325878