diplomsko delo
    	
    Povzetek
 
V diplomskem delu sem predstavil validacijo numeričnih orodij na primeru aerodinamike poenostavljenega vozila. Primerjal sem tri programe za računalniško dinamiko tekočin: Ansys CFX, Simscale in DualSPHysics. Na začetku na kratko predstavim osnovno problematiko aerodinamike vozil in zapišem nekaj osnovnih principov o numeričnih metodah. Nato opišem geometrijo, robne pogoje in nastavitve simulacij v vseh treh programih. Rezultate sem primerjal z eksperimentalnimi rezultati iz članka »Some Salient Features of the Time - Averaged Ground Vehicle Wake«. Analiziral sem natančnost rezultatov v odvisnosti od gostote računskih mrež. Glavni parameter po katerih sem ovrednotil rezultate je bil koeficient upora, poleg tega sem opazoval še hitrostna in tlačna polja.
    Ključne besede
 
validacija;računalniška dinamika tekočin;aerodinamika;koeficient upora;diplomske naloge;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2021 | 
            
        
        
            | Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo | 
            
        
            | Organizacija: | UM FS - Fakulteta za strojništvo | 
        
            | Založnik: | [Ž. Ogorevc] | 
   
        
            | UDK: | 629.3.015.3(043.2) | 
   
        
        
            | COBISS: | 85153283   | 
        
        
  
        
            | Št. ogledov: | 249 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 26 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
        
        
            | Sekundarni naslov: | Validation of Numerical Tools for Bluff Body Aerodynamics | 
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: | The diploma thesis presents validation of numerical tools on the example of bluff body aerodynamics. I compared three programs for computational fluid dynamics: Ansys CFX, Simscale and DualSPHysics. At the beginning, I briefly present the basic problems of vehicle aerodynamics and discuss some basic principles about numerical methods. I then describe the geometry, boundary conditions, and simulation settings in all three programs. I compared the results with the experimental results from the article "Some Salient Features of the Time - Averaged Ground Vehicle Wake". I observed how the accuracy of the results changes with mesh refinement. The main parameter by which I evaluated the results was the drag coefficient. I also observed velocity and pressure fields. | 
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | validation;computational fluid dynamics;aerodynamics;Ahmed body;drag coefficient; | 
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Diplomsko delo/naloga | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Komentar na gradivo: | Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Energetsko, procesno in okoljsko strojništvo | 
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: | VIII, 38 f. | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 13249438 |