diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu sem predstavil validacijo numeričnih orodij na primeru aerodinamike poenostavljenega vozila. Primerjal sem tri programe za računalniško dinamiko tekočin: Ansys CFX, Simscale in DualSPHysics. Na začetku na kratko predstavim osnovno problematiko aerodinamike vozil in zapišem nekaj osnovnih principov o numeričnih metodah. Nato opišem geometrijo, robne pogoje in nastavitve simulacij v vseh treh programih. Rezultate sem primerjal z eksperimentalnimi rezultati iz članka »Some Salient Features of the Time - Averaged Ground Vehicle Wake«. Analiziral sem natančnost rezultatov v odvisnosti od gostote računskih mrež. Glavni parameter po katerih sem ovrednotil rezultate je bil koeficient upora, poleg tega sem opazoval še hitrostna in tlačna polja.
Ključne besede
validacija;računalniška dinamika tekočin;aerodinamika;koeficient upora;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FS - Fakulteta za strojništvo |
Založnik: |
[Ž. Ogorevc] |
UDK: |
629.3.015.3(043.2) |
COBISS: |
85153283
|
Št. ogledov: |
249 |
Št. prenosov: |
26 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Validation of Numerical Tools for Bluff Body Aerodynamics |
Sekundarni povzetek: |
The diploma thesis presents validation of numerical tools on the example of bluff body aerodynamics. I compared three programs for computational fluid dynamics: Ansys CFX, Simscale and DualSPHysics. At the beginning, I briefly present the basic problems of vehicle aerodynamics and discuss some basic principles about numerical methods. I then describe the geometry, boundary conditions, and simulation settings in all three programs. I compared the results with the experimental results from the article "Some Salient Features of the Time - Averaged Ground Vehicle Wake". I observed how the accuracy of the results changes with mesh refinement. The main parameter by which I evaluated the results was the drag coefficient. I also observed velocity and pressure fields. |
Sekundarne ključne besede: |
validation;computational fluid dynamics;aerodynamics;Ahmed body;drag coefficient; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Energetsko, procesno in okoljsko strojništvo |
Strani: |
VIII, 38 f. |
ID: |
13249438 |