diplomsko delo
Žan Ogorevc (Avtor), Matjaž Ramšak (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu sem predstavil validacijo numeričnih orodij na primeru aerodinamike poenostavljenega vozila. Primerjal sem tri programe za računalniško dinamiko tekočin: Ansys CFX, Simscale in DualSPHysics. Na začetku na kratko predstavim osnovno problematiko aerodinamike vozil in zapišem nekaj osnovnih principov o numeričnih metodah. Nato opišem geometrijo, robne pogoje in nastavitve simulacij v vseh treh programih. Rezultate sem primerjal z eksperimentalnimi rezultati iz članka »Some Salient Features of the Time - Averaged Ground Vehicle Wake«. Analiziral sem natančnost rezultatov v odvisnosti od gostote računskih mrež. Glavni parameter po katerih sem ovrednotil rezultate je bil koeficient upora, poleg tega sem opazoval še hitrostna in tlačna polja.

Ključne besede

validacija;računalniška dinamika tekočin;aerodinamika;koeficient upora;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [Ž. Ogorevc]
UDK: 629.3.015.3(043.2)
COBISS: 85153283 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 249
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Validation of Numerical Tools for Bluff Body Aerodynamics
Sekundarni povzetek: The diploma thesis presents validation of numerical tools on the example of bluff body aerodynamics. I compared three programs for computational fluid dynamics: Ansys CFX, Simscale and DualSPHysics. At the beginning, I briefly present the basic problems of vehicle aerodynamics and discuss some basic principles about numerical methods. I then describe the geometry, boundary conditions, and simulation settings in all three programs. I compared the results with the experimental results from the article "Some Salient Features of the Time - Averaged Ground Vehicle Wake". I observed how the accuracy of the results changes with mesh refinement. The main parameter by which I evaluated the results was the drag coefficient. I also observed velocity and pressure fields.
Sekundarne ključne besede: validation;computational fluid dynamics;aerodynamics;Ahmed body;drag coefficient;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Energetsko, procesno in okoljsko strojništvo
Strani: VIII, 38 f.
ID: 13249438