magistrska naloga
Teja Cunk (Avtor), Franc Brcar (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

storitve;zadovoljstvo;dejavniki storitev;kakovost storitve;zaznana kakovost;lojalnost;kupec;ohranjanje kupca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Založnik: [T. Cunk]
UDK: 005.336.3
COBISS: 2048434690 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za organizacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Nasl. na ov.: Magistrska naloga študijski program druge stopnje;
Strani: VI, 83 str., [11] str. pril.
ID: 13257834
Priporočena dela:
, zvestoba porabnikov v luči kakovosti storitve in zadovoljstva porabnikov