magistrsko delo
Katja Bevc (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Zadovoljstvo odjemalcev storitvenega podjetja v odvisnosti z zaznano kakovostjo storitve

Ključne besede

zaznana kakovost storitve;zadovoljstvo odjemalcev;storitveni marketing;Storitveni sektor;Trženje;Kakovost izdelkov in storitev;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Bevc]
UDK: 005.336.3:330.123.6(043.3)
COBISS: 33007453 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1240
Št. prenosov: 222
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Service sector;Marketing;Quality of products and services;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 60 str.
ID: 8701501