diplomsko delo
Patrik Samsa (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Analiza storitvenih vrzeli na primeru podjetja TIB Storitve, d. o. o.

Ključne besede

Storitveni marketing;Zadovoljstvo potrošnikov;Kakovost izdelkov in storitev;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Samsa]
UDK: 338.46:303(043.2)
COBISS: 34290013 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1583
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Services marketing;Consumer satisfaction;Quality of products and services;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 38 str.
ID: 9175562