magistrsko delo
Rok Zupančič (Avtor), Marina Letonja (Mentor)

Povzetek

V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.

Ključne besede

zadovoljstvo kupcev;ugled podjetja;zvestoba kupcev;merjenje;zanesljivost;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [R. Zupančič]
UDK: 005(043.3)
COBISS: 74733827 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 33
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0020290
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 67 str.
ID: 13310968