diplomska naloga
Jerneja Meglič (Avtor), Gordana Žurga (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

zadovoljstvo strank;merjenje zadovoljstva;storitev;prodajni proces;kupec;kakovost;zvestoba strank;pričakovanja strank;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Založnik: [J. Meglič]
UDK: 658
COBISS: 2048302338 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za organizacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Nasl. na ov.: Diplomska naloga študijski program prve stopnje;
Strani: VI, 62 str.
ID: 13261358