magistrsko delo
Jure Janžek (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Proučevanje podobe blagovne znamke CrossFit s pomočjo analize internetnih memov

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;Crossfit;management;družbena omrežja;internet;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T.Kolar]
UDK: 339.138
COBISS: 47228419 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 232
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Exploring the CrossFit brand image through Internet meme analysis
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;Crossfit;management;social networks;internet;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 61, 23 str.
ID: 13356065