magistrska naloga
Sabina Mulej (Avtor), Gregor Jagodič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

strategija trženja;blagovna znamka;prepoznavnost blagovne znamke;management znanja;trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [S. Mulej]
UDK: 339.166.5:658.626(043.2)
COBISS: 76285699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: IX, 66 str., [5] str. uvezanih pril.
ID: 13525335