magistrska naloga
Lidija Čadej (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

strategija trženja;blagovna znamka;prepoznavnost blagovne znamke;management znanja;trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [L. Čadej]
UDK: 339.138:658.626(043.2)
COBISS: 25416963 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VIII, 65 str., [6] str. uvezanih pril.
ID: 12027549