magistrsko delo
Neža Moškotevc (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Vpliv pospeševanja prodaje na premoženje blagovne znamke Droga

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;premoženje;pospeševanje prodaje;vrednost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Moškotevc]
UDK: 339.138
COBISS: 85369347 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 131
Št. prenosov: 11
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of sales promotion on brand equity of Droga
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;property;sales promotion;value;research;anlysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 72, 11 str.
ID: 13815211