magistrsko delo
Nataša Vene (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Vpliv pospeševanja prodaje na odločitev o nakupu določene blagovne znamke tekaških copat

Ključne besede

trženje;pospeševanje prodaje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Vene]
UDK: 339.138
COBISS: 187620867 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 67
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of sales promotion on the decision to buy a certain brand of running shoes
Sekundarne ključne besede: marketing;sales promotion;consumer behaviour;purchasing;decision making;brands;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 50, 10 str.
ID: 23204574