dekonstrukcija znanstvene publicistike
Armand Faganel (Avtor), Anita Trnavčevič (Avtor), Slavko Gaber (Recenzent), Aleksandra Brezovec (Recenzent)

Povzetek

Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.

Ključne besede

marketizacija;javno visoko šolstvo;trg;dekonstrukcija;diskurz;neoliberalizem;izobraževanje;javne dobrine;tržno gospodarstvo;elektronske knjige;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Založnik: Založba Univerze na Primorskem
UDK: 378:330.342.14(497.4)(0.034.2)
COBISS: 292903680 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-7023-51-0
Št. ogledov: 857
Št. prenosov: 29
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Visoko šolstvo;Tržna družba;Slovenija;
Strani: 133 str.
DOI: 10.26493/978-961-7023-51-0
ID: 14157745
Priporočena dela:
, dekonstrukcija znanstvene publicistike
, MMC RTV SLO, Radio Maribor
, ǂthe ǂcase of University of Novi Sad, Faculty of Science
, primer diplomantov družboslovnih in humanističnih ved