diplomsko delo
Anja Arhar (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vpliv vpletenosti na zvestobo blagovni znamki

Ključne besede

Potrošniki;Blagovne znamke;Vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Arhar]
UDK: 366(043.2)
COBISS: 31698525 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 597
Št. prenosov: 168
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Consumers;Trademarks;Consumer behavior;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 67 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 1463642