diplomsko delo
Manja Melnik (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Vrednotne usmeritve mladih pri potrošnji prestižnih blagovnih znamk

Ključne besede

prestiž;Potrošniki;Blagovne znamke;Mladi odrasli;Vrednote;Vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Melnik]
UDK: 366(043.2)
COBISS: 29780061 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 639
Št. prenosov: 198
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: prestige;Consumers;Trademarks;Young adults;Values;Consumer behavior;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 52 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 1461921