Povzetek
V prispevku je prikazan koncept identitete, imidža in tržne znamke države, pa tudi samo ozadje vrednotenja in percepiranja države kot tržne znamke. Kot ključni element je v nadaljevanju predstavljen model graditve tržne znamke države, v katerem je še posebej poudarjen pomen komuniciranja. Na model je vezan tudi empirični del prispevka, študija primera Slovenije. V njej so predstavljeni rezultati analize vlaganj v komuniciranje ter poznanosti, imidža in ugleda Slovenije v svetu in Evropi v primerjavi z nekaterimi drugimi evropskimi državami, predvsem kandidatkami za Evropsko unijo.
Ključne besede
Tržni mehanizmi;Blagovne znamke;Država;Identiteta;Celostna podoba;Slovenija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2003 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
UDK: |
339.13 |
COBISS: |
22690909
|
ISSN: |
0040-3598 |
Matična publikacija: |
Teorija in praksa
|
Št. ogledov: |
790 |
Št. prenosov: |
273 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
The article presents the concept of country identity, image and brand, and the background of assessment the country as a brand. Further, there is presented the country brand-building model as a crucial element, in which the meaning of communication is specially emphasized. The model is also connected with the empirical part of the article, i.e. the case study of Slovenia. Here, the following results are presented: the results of the analysis of investing in tourism promotion, analysis of acquaintance, image and reputation of Slovenia in Europe and in the world in comparison with other European countries, especially competitors in association with European Union. |
Sekundarne ključne besede: |
Market mechanism;Trademarks;State;Identity;Image;Slovenia; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
str. 1040-1057 |
Letnik: |
ǂLet. ǂ40 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ6 |
Čas izdaje: |
nov./dec. 2003 |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini; |
ID: |
1467556 |