Miro Kline (Avtor), Dario Berginc (Avtor)

Povzetek

V prispevku je prikazan koncept identitete, imidža in tržne znamke države, pa tudi samo ozadje vrednotenja in percepiranja države kot tržne znamke. Kot ključni element je v nadaljevanju predstavljen model graditve tržne znamke države, v katerem je še posebej poudarjen pomen komuniciranja. Na model je vezan tudi empirični del prispevka, študija primera Slovenije. V njej so predstavljeni rezultati analize vlaganj v komuniciranje ter poznanosti, imidža in ugleda Slovenije v svetu in Evropi v primerjavi z nekaterimi drugimi evropskimi državami, predvsem kandidatkami za Evropsko unijo.

Ključne besede

Tržni mehanizmi;Blagovne znamke;Država;Identiteta;Celostna podoba;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 339.13
COBISS: 22690909 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 790
Št. prenosov: 273
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The article presents the concept of country identity, image and brand, and the background of assessment the country as a brand. Further, there is presented the country brand-building model as a crucial element, in which the meaning of communication is specially emphasized. The model is also connected with the empirical part of the article, i.e. the case study of Slovenia. Here, the following results are presented: the results of the analysis of investing in tourism promotion, analysis of acquaintance, image and reputation of Slovenia in Europe and in the world in comparison with other European countries, especially competitors in association with European Union.
Sekundarne ključne besede: Market mechanism;Trademarks;State;Identity;Image;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 1040-1057
Letnik: ǂLet. ǂ40
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov./dec. 2003
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1467556
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš