diplomsko delo
Kaja Polajnar (Avtor), Vida Zei (Mentor), Miro Kline (Komentor)

Povzetek

Mentalna reprezentacija tržne znamke

Ključne besede

Potrošniki;Blagovne znamke;Oblikovanje blagovne znamke;Psihološki vidik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Polajnar]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 30576221 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1001
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Consumers;Trademarks;Branding (Marketing);Psychological aspects;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 49 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1462307
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, primer tržne znamke Tuš