Gordana Schmidt (Avtor), Marjanca Kos (Avtor), Breda Kroflič (Recenzent)

Povzetek

Metoda ustvarjalnega giba in plesnega izražanja je nosilka celostnega (holističnega) didaktičnega motoričnega pristopa. Znanost vedno znova ugotavlja, da se najučinkoviteje učimo, ko uporabljamo vsa čutila: za vid, sluh, otip, okus in vonj, ter z gibanjem. Za tradicionalno učenje potrebujemo vid, sluh in morda še otip, medtem ko celostni pristop vključuje tudi gibanje in okus. S skupnim ogledovanjem in komentarji se spoznanja še bolj utrdijo.

Ključne besede

predšolski otrok;ples;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.02 - Strokovna monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: samozal.
UDK: 37.015.31:793.3(0.034.2)
COBISS: 251191296 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-245-951-2
Št. ogledov: 2006
Št. prenosov: 243
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Plesna vzgoja;Predšolski otroci;Naravoslovje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
ID: 1486184
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu