Povzetek

John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, Visible learning for mathematics: grades K-12: what works best to optimize student learning ...

Ključne besede

ocene in poročila;Hattie, John: Visible learning for mathematics;vidno učenje;učitelji;matematične naloge;ocenjevanje;učne metode;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 51:37.091.3(035)(049.3)
COBISS: 104652803 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Št. ogledov: 1069
Št. prenosov: 348
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: ocene in poročila;Hattie;John: Visible learning for mathematics;vidno učenje;učitelji;matematične naloge;ocenjevanje;učne metode;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 241-246
Letnik: ǂVol. ǂ12
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2022
DOI: 10.26529/cepsj.1419
ID: 15078054