| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2022 |
| Tipologija: | 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | University of Ljubljana, Faculty of Education |
| UDK: | 51:37.091.3(035)(049.3) |
| COBISS: |
104652803
|
| ISSN: | 1855-9719 |
| Št. ogledov: | 1069 |
| Št. prenosov: | 348 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarne ključne besede: | ocene in poročila;Hattie;John: Visible learning for mathematics;vidno učenje;učitelji;matematične naloge;ocenjevanje;učne metode; |
| Vrsta datoteke: | application/pdf |
| Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
| Strani: | str. 241-246 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ12 |
| Zvezek: | ǂno. ǂ1 |
| Čas izdaje: | 2022 |
| DOI: | 10.26529/cepsj.1419 |
| ID: | 15078054 |