Povzetek
V okviru projekta, sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), smo članice in člani ter sodelavke in sodelavci Oddelka za socialno pedagogiko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli izobraževanja z naslovom Različnost v visokošolskem prostoru. V študijskih letih 2018/19 in 2019/20 smo izvedli predavanja in delavnice, na katerih smo obravnavali različne teme, ki so bile povezane s temeljnimi vprašanji: »Kako razumeti in odgovarjati na mnogotere razlike med študentkami in študenti? Kako se odzvati na različne psihosocialne stiske, s katerimi se študentke in študenti pogosto srečujejo med študijem? Kako z njimi komunicirati? In nenazadnje, kako razvijati nove inovativne pristope, ki bi pri študentkah in študentih vzbudile kreativnost, refleksivnost in kritičen odnos do obravnavanih vsebin? Izobraževanja so bila zelo obiskana in skupaj z udeleženkami in udeleženci smo ugotovili, da je visokošolski prostor pomemben vzgojno-izobraževalni prostor, ki bi moral tem vprašanjem posvečati več pozornosti.
Ključne besede
visokošolski študij;pedagogika;pouk;učenje;inovacije;komuniciranje;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2022 |
| Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
| Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: |
Založba Univerze |
| UDK: |
378(082)(0.034.2) |
| COBISS: |
100140291
|
| ISBN: |
978-961-7128-22-2 |
| Št. ogledov: |
1291 |
| Št. prenosov: |
236 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarne ključne besede: |
Visoko šolstvo;Zborniki; |
| Vrsta datoteke: |
application/pdf |
| Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (228 str.)) |
| DOI: |
10.51746/9789617128222 |
| ID: |
15088011 |