magistrsko delo št.: 141/II. GIG
Povzetek
Magistrsko delo analizira funkcionalna območja in regije visokošolskega izobraževanja v Sloveniji. Analizo smo izvedli s pomočjo tokov študentov med občinami stalnega bivališča in občinami visokošolskega šolanja v študijskem letu 2019/2020. Funkcionalna območja smo modelirali po v tej nalogi prilagojenem pristopu OECD, funkcionalne regije pa po dveh uveljavljenih metodah, po metodi CURDS in Intramax. Rezultate modeliranja smo primerjali po izbranih hierarhičnih prostorskih ravneh ter med njimi. Izpostavili smo tipične sestave funkcionalnih regij v visokošolskem izobraževanju na makro in mezo ravneh Slovenije, ki smo jih primerjali s funkcionalnimi regijami delovne mobilnosti v Sloveniji. Rezultati študije bodo pripomogli k boljšemu razumevanju funkcionalnih območij in funkcionalnih regij v Sloveniji.
Ključne besede
geodezija;magistrska dela;GIG;visokošolsko izobraževanje;terciarna raven izobraževanja;funkcionalne regije;funkcionalna območja;CURDS;Intramax;študijska mobilnost;Slovenija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo |
Založnik: |
[T. Mishevska] |
UDK: |
331.556:378(497.4)(043.3) |
COBISS: |
101998595
|
Št. ogledov: |
147 |
Št. prenosov: |
22 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂ functional areas and regions of higher education in Slovenia |
Sekundarni povzetek: |
In the master 's thesis, functional areas and regions of higher education are analysed. The analysis was performed using data on student flows between municipalities of permanent residence and municipalities of higher education in the academic year 2019/2020. Functional areas were modeled according to the OECD approach adapted in this task, and functional regions according to two established methods, the CURDS and Intramax method. The modeling results were compared by and between selected hierarchical spatial levels. We highlighted the typical composition of functional regions in higher education at the macro and meso levels of Slovenia, which we compared with the functional regions of job mobility in Slovenia. The results of the study will contribute to a better understanding of functional areas and functional regions in Slovenia. |
Sekundarne ključne besede: |
geodesy;master thesis;higher education;tertiary education;functional regions;functional areas;CURDS;Intramax;student flows;Slovenia; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo |
Strani: |
XIV, 42 str., [4] str. pril. |
ID: |
15163237 |