magistrsko delo št.: 132/II. GIG
Jan Jež (Avtor), Samo Drobne (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo modelirali in analizirali funkcionalne regije srednješolskega izobraženja v Sloveniji. Analizo smo izvedli s pomočjo tokov dijakov med občinami stalnega prebivališča in občino srednješolskega izobraževanja. Pri modeliranju funkcionalnih regij smo uporabili dve metodi; in sicer, metodi CURDS in Intramax. Prvo metodo uvrščamo med metode večstopenjskega združevanja metodo Intramax pa v skupino metod hierarhičnega razvrščanja v skupine. Analizirali smo tokove dijakov, njihovo število in število srednješolskih ustanov. Rezultate modeliranja smo grafično predstavili in primerjali po hierarhičnih ravneh ter med njimi. Izpostavili smo tipične sestave funkcionalnih regij v srednješolskem izobraževanju na makro in mezo ravneh Slovenije, ki smo jih primerjali s funkcionalnimi regijami delovne mobilnosti v Sloveniji. Rezultati študije bodo pripomogli k boljšemu razumevanju funkcionalnih regij v Sloveniji in povezavi med delovno in srednješolsko mobilnostjo.

Ključne besede

geodezija;magistrska dela;GIG;funkcionalne regije;CURDS;Intramax;srednješolsko izobraževanje;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [J. Jež]
UDK: 711.13:331.556.2(043.3)
COBISS: 77781763 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 328
Št. prenosov: 67
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂfunctional regions of upper secondary education in Slovenia
Sekundarni povzetek: In this thesis we modelled and analyzed the functional regions of secondary education in Slovenia. The analysis was performed using student flows between the municipalities of residence and the municipality of secondary education. In modeling functional regions, we used two methods namely the CURDS and Intramax methods. The first method is classified as a method of multi-stage aggregation, and the Intramax method is included in the group of methods of hierarchical grouping. We analyzed student flows, their number, and the number of secondary school institutions. The modeling results were graphically presented and compared by hierarchical levels and between them. We highlighted the typical composition of functional regions in secondary education at the macro and meso levels of Slovenia, which we compared with the functional regions of work mobility in Slovenia. The results of the study will contribute to a better understanding of functional regions in Slovenia.
Sekundarne ključne besede: geodesy;master thesis;functional regions;CURDS;Intramax;upper secondary education;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: X, 45 str., [3] str. pril.
ID: 13525370