diplomsko delo

Povzetek

Skupina otrok, starih od 4 do 5 let, iz vrtca Bled je raziskovala življenje v okoliškem potoku Rečica. Z aktivnostmi smo želeli potok predstaviti kot življenjsko okolje za živa bitja, in ne samo kot tekočo vodo brez življenja. Odločili smo se, da bomo raziskali živali v potoku. V teoretičnem delu smo predstavili spoznavanje živali v potoku, ugotavljali njegovo onesnaženost/čistost ter pomen odraslih oseb, ki vodijo aktivnost in otrokom dajejo zgled in spodbudo. V empiričnem delu smo predstavili izvedbo vrste različnih dejavnosti za otroke, s čimer smo razširili njihovo znanje o potoku. Napredek znanja otrok smo spremljali in primerjali z analizo risb in s prostim intervjujem o živalih pred aktivnostjo in po njej ter s pomočjo dejavnosti, ki smo jih načrtovali in rezultate z analizo odgovorov.

Ključne besede

diplomska dela;potoki;raziskovanje;naravoslovje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Zavrl]
UDK: 373.2.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS: 111395075 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 102
Št. prenosov: 17
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Exploring life in a brook
Sekundarni povzetek: A group of children aged between four and five explored life in a stream near the Bled Kindergarten that they attend. All activities were designed to show the stream is a habitat, not merely a body of running water without life. We decided to focus on the fauna in the stream. The theoretical part of the thesis focuses on fauna in streams, methods of determining the extent of pollution of the water, and the importance of adults who lead the activities, as well as provide a positive example and motivation for the children. The empirical part presents the implementation of various activities that were aimed at improving the children's knowledge of streams. Their progress was monitored with drawings and interviews before, during, and after the activities. Their drawings and answers were subsequently analysed, the results are presented in the thesis.
Sekundarne ključne besede: theses;streams;exploration;science;Predšolska vzgoja;Pouk na prostem;Naravoslovje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 64 str.))
ID: 15214479