magistrsko delo
Špela Filipič (Avtor), Sanja Berčnik (Mentor), Konstanca Zalar (Komentor)

Povzetek

Otroci se v predšolskem obdobju razvijajo na psihomotoričnem, afektivnem, socialnem in kognitivnem področju. Pri razvoju področij je poleg primarne socializacije pomembna tudi vzgojno-izobraževalna ustanova – vrtec. Številne raziskave so podprle dejstvo o ugodnem vplivu glasbe na razvoj človeka, zato je zelo pomembno, da se že v vrtcih izvajajo kakovostne glasbene dejavnosti. Pri pedagoškem konceptu Reggio Emilia je področje umetnosti v samem vrhu, saj se otrok preko nje izraža in pridobiva svojo veljavo v družbi. Z ustanovitvijo zasebnega vrtca, ki bi imel poudarek na področju glasbe, bi se lahko približali ideji Malaguzzija in predšolske otroke skozi umetnost glasbe peljali do šolskih klopi. V teoretičnem delu magistrskega dela smo se osredotočili na splošno opredelitev predšolske vzgoje v Sloveniji in nadaljevali s preučitvijo temeljnih predpisov za ustanovitev in delovanje zasebnega vrtca. Za tem smo podrobneje predstavili glasbeni razvoj otroka v predšolskem obdobju in pedagoški koncept Reggio Emilia s poudarkom na umetnostnem področju. V zadnjem delu magistrskega dela smo pripravili program zasebnega vrtca z elementi pedagoškega koncepta Reggio Emilia s poudarkom na področju glasbe, ki bo lahko osnova za dejansko ustanovitev zasebnega glasbenega vrtca. Ključne besede: predšolska vzgoja, zasebni vrtec, pedagoški koncept Reggio Emilia, kurikularno področje umetnosti, glasbene sposobnosti.

Ključne besede

zasebni glasbeni vrtci;pedagoški koncept Reggio Emilia;umetnost;glasba;glasbene sposobnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Š. Filipič]
UDK: 373.24:78(043.2)
COBISS: 106519811 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Setting up a private music kindergarten with the Reggio Emilia concept elements
Sekundarni povzetek: In the preschool period, children develop their psychomotor, affective, social and cognitive areas. In addition to primary socialization, the educational institution, i.e., kindergarten, is also important for developing these areas. Numerous studies have corroborated the fact that music has a beneficial impact on a person's development; it is therefore very important that kindergartens carry out quality musical activities. The Reggio Emilia pedagogical concept ranks art at the very top, because children express themselves through it and achieve social status. By establishing a private kindergarten focusing on music, we could bring Malaguzzi's idea a step closer to realization and guide preschool children to school through the art of music. The theoretical section of the master's thesis focuses on the general definition of preschool education in Slovenia, and continues with a review of the basic regulations regarding the establishment and operation of a private kindergarten. Afterwards, it gives a detailed presentation of children's musical development in the preschool period, and of the Reggio Emilia pedagogical concept with an emphasis on art. The concluding section of the master's thesis presents a programme for a private kindergarten containing elements of the Reggio Emilia pedagogical concept with an emphasis on music, which can serve as a foundation for the actual establishment of a private musical kindergarten.
Sekundarne ključne besede: Otroški vrtci;Predšolska vzgoja;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 55 f.
ID: 15219118