Andreja Bačnik (Avtor), Jerneja Pavlin (Avtor)

Povzetek

»Čeprav naravoslovna pismenost samoumevno razvijamo pri naravoslovnih dejavnostih v vrtcu in v šoli, se kaže, da pogosto pozabimo na njena elementa: odnos in raziskovanje. Slednja sta pomembna za življenje tu in zdaj, čeprav nista toliko izpostavljena v Kurikulumu za vrtce in v učnih načrtih. Zato velja, opolnomočiti se z znanji o naravoslovni pismenosti, načrtovati, implementirati dejavnosti v pedagoški proces in reflektirati ter poskusiti vedno in znova.« (J. Pavlin)

Ključne besede

naravoslovni pouk;učne metode;naravoslovna pismenost;evalvacija;otroški vrtci;predšolska vzgoja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:50
COBISS: 135079683 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 14
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: Naravoslovje;Pismenost;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 16-20
Letnik: ǂLetn. ǂ27
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2022
ID: 17530969