Povzetek

V članku so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jo v šolskem letu 2017/18 izvedli med učitelji razrednega pouka na slovenskih osnovnih šolah. Z raziskavo smo ugotavljali, kako pogosto učitelji za namen svojega profesionalnega razvoja berejo strokovne revije, katere revije berejo in kje pri njihovem pedagoškem delu jim prebrano najbolj koristi. Podan je tudi seznam vseh strokovnih revij, ki so učiteljem razrednega pouka v Sloveniji na voljo in jim lahko koristijo pri njihovem strokovnem spopolnjevanju.

Ključne besede

izobraževanje učiteljev;profesionalni razvoj;strokovna usposobljenost;naravoslovna pismenost;strokovne revije;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.011.3-051
COBISS: 12329289 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 528
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;teacher;career development;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učitelj;poklicni razvoj;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 4-6
Letnik: ǂLetn. ǂ23
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: zima 2019
ID: 11036729