Povzetek

Investigating the effectiveness of a dynamic integrated approach to teacher professional development

Ključne besede

izobraževanje učiteljev;profesionalni razvoj;strokovna usposobljenost;učitelji

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.091
COBISS: 8863305 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 466
Št. prenosov: 47
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: teaching aptitude;teaching profession;career development;sposobnost poučevanja;učiteljski poklic;poklicni razvoj;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 13-41
Letnik: ǂVol. ǂ1
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2011
ID: 1729134