Leto izida: | 2014 |
---|---|
Tipologija: | 1.03 - Kratki znanstveni prispevek |
Organizacija: | UM PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 37.091:78(474.3) |
COBISS: | 21211912 |
ISSN: | 1855-4431 |
Matična publikacija: | Revija za elementarno izobraževanje |
Št. ogledov: | 573 |
Št. prenosov: | 40 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Poklicno usposabljanje učiteljev glasbe v Latviji |
Sekundarni povzetek: | Strokovni razvoj učiteljev glasbe je v Latviji še vedno aktualna tema. Predpisi latvijskega ministrstva določajo zahteve strokovnega izpopolnjevanja učiteljev. Te se izvajajo v okviru različnih programov za usposabljanje učiteljev glasbe. V prispevku analiziramo posebnosti profesionalnega razvoja učiteljev glasbe in enega od izobraževalnih modulov, Didaktični modeli glasbenega pouka. Empirična raziskava, iz katere izhajajo predstavljeni izsledki, poskuša zajeti odnos učiteljev glasbe do dejavnikov, ki vplivajo na kakovost programov poklicnega usposabljanja in njihovih predavateljev. V sklepu je poudarjenih več dejavnikov, ki vplivajo na kakovost poklicnega izobraževanja učiteljev glasbe. |
Sekundarne ključne besede: | učitelji;izobraževanje učiteljev;profesionalni razvoj;strokovna usposobljenost;glasbena vzgoja;glasba;Latvija; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Znanstveno delo |
Strani: | str. 63-74 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ7 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ3/4 |
Čas izdaje: | dec. 2014 |
ID: | 9090398 |