diplomsko delo
Dona Golob (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Matevž Pucer (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili oglaševanje z vplivneži in zvezdniki na Instagramu ter razlike med obema načinoma oglaševanja, hkrati pa raziskali, kateri način je bolj uspešen. Izvedli smo analizo objav slovenskih zvezdnikov in vplivnežev na Instagramu ter na podlagi stopnje angažiranosti ugotavljali, kateri način oglaševanja je v Sloveniji bolj uspešen. Ugotovili smo, da so slovenski vplivneži na Instagramu pri oglaševanju bolj uspešni kot slovenski zvezdniki, saj v povprečju dosegajo višjo stopnjo angažiranosti. Z anketo smo raziskali, kako uporabniki Instagrama v Sloveniji dojemajo oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na Instagramu. Ugotavljali smo, ali imajo med uporabniki boljši ugled zvezdniki ali vplivneži, kateri jih z oglaševanjem bolj prepričajo za nakup izdelkov ali storitev ter mnenju katerih bolj zaupajo.

Ključne besede

družbena omrežja;Instagram;oglaševanje;zvezdniki;vplivneži;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Golob]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 128920067 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 375
Št. prenosov: 100
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Celebrity and influencer advertising on Instagram
Sekundarni povzetek: In this thesis, we presented advertising with celebrities and influencers on Instagram, the differences between the two methods of advertising and explored which method is more successful. We analysed Instagram posts of Slovenian celebrities and influencers and determined which method of advertising is more successful in Slovenia, based on the engagement rate. We found that Slovenian influencers are more successful in advertising on Instagram than Slovenian celebrities, as they achieve a higher engagement rate on average. Our survey examined how Instagram users in Slovenia perceive advertising with celebrities and influencers on Instagram. We determined whether celebrities or influencers have a better reputation among users, who persuades them more to buy products or services through advertising and whose opinion they trust more.
Sekundarne ključne besede: social media;Instagram;advertising;celebrities;influencers;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 70 f.))
ID: 15889376