diplomsko delo
Lara Varga (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Jani Pavlič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo se ukvarjali z nativnim oglaševanjem na družbenih omrežjih. Natančneje smo raziskovali oblike nativnih oglasov na Instagramu, ki imajo veliko vlogo v oglaševalskih kampanjah. Raziskali smo, kakšna je regulativa nativnih oglasov Sloveniji, in z analizo nativnih objav na Instagramu opredelili, kakšne oblike nativnih oglasov se pojavljajo v Sloveniji. Analizirali smo objave, ki oglašujejo blagovne znamke iz prehrambne industrije v Sloveniji, natančneje živilski trgovini Spar in Lidl.

Ključne besede

nativno oglaševanje;Instagram;družbena omrežja;vplivneži;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Varga]
UDK: 659.1:077.5(043.2)
COBISS: 140717315 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 99
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Native advertising on social media
Sekundarni povzetek: In our diploma thesis we studied native advertising on social media. We researched types of native ads on Instagram, which play a big role in advertising campaigns. We researched the regulation of native advertising in Slovenia and by analysing native social media ads on Instagram, we defined types of native ads that brands use in Slovenia. We analysed social media posts that promote brands from the food industry in Slovenia, more precisely two grocery stores, Spar and Lidl.
Sekundarne ključne besede: native advertising;Instagram;social media;influencers;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 48 f.))
ID: 16434085