diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo se ukvarjali z nativnim oglaševanjem na družbenih omrežjih. Natančneje smo raziskovali oblike nativnih oglasov na Instagramu, ki imajo veliko vlogo v oglaševalskih kampanjah. Raziskali smo, kakšna je regulativa nativnih oglasov Sloveniji, in z analizo nativnih objav na Instagramu opredelili, kakšne oblike nativnih oglasov se pojavljajo v Sloveniji. Analizirali smo objave, ki oglašujejo blagovne znamke iz prehrambne industrije v Sloveniji, natančneje živilski trgovini Spar in Lidl.
Ključne besede
nativno oglaševanje;Instagram;družbena omrežja;vplivneži;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[L. Varga] |
UDK: |
659.1:077.5(043.2) |
COBISS: |
140717315
|
Št. ogledov: |
99 |
Št. prenosov: |
26 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Native advertising on social media |
Sekundarni povzetek: |
In our diploma thesis we studied native advertising on social media. We researched types of native ads on Instagram, which play a big role in advertising campaigns. We researched the regulation of native advertising in Slovenia and by analysing native social media ads on Instagram, we defined types of native ads that brands use in Slovenia. We analysed social media posts that promote brands from the food industry in Slovenia, more precisely two grocery stores, Spar and Lidl. |
Sekundarne ključne besede: |
native advertising;Instagram;social media;influencers; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 48 f.)) |
ID: |
16434085 |