magistrsko delo
Diana Dovgan (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tanja Dmitrović (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trgovina;spletna trgovina;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;medgeneracijske razlike;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Dovgan]
UDK: 339.138
COBISS: 111291139 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂattitudes of the baby boom generation toward online shopping
Sekundarne ključne besede: trade;online shopping;purchasing;decision making;consumer behaviour;generation gap;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 69, 35 str.
ID: 16215923