magistrsko delo
Valerija Oblak (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Barbara Culiberg (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;medgeneracijske razlike;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Oblak]
UDK: 366
COBISS: 217328643 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 22
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of herd behaviour on impulsive purchasing decisions of generation Y
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;generation gap;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 65, 21 str.
ID: 25883128