magistrsko delo
Anja Berk (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Analiza vedenja milenijcev pri nakupu luksuznih blagovnih znamk

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;blagovne znamke;luksus;medgeneracijske razlike;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Berk]
UDK: 366
COBISS: 22434307 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 321
Št. prenosov: 27
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of millennials' consumer behaviour towards luxury fashion brands
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;decision making;purchasing;brands;luxury;generation gap;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 65, 23 str.
ID: 12255487