magistrsko delo
Nina Petretič (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Vpliv družbenih medijev na nakupne odločitve milenijcev

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;odločanje;poslovno komuniciranje;družbena omrežja;mladina;medgeneracijske razlike;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Petretič]
UDK: 366
COBISS: 25380582 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 468
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of social media on purchase decisions of millennials
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;decision making;business communication;social networks;youth;generation gap;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 63, 32 str.
ID: 11405260