master's thesis
Mihaela Gjorcheva (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Metka Tekavčič (Član komisije za zagovor), Mateja Bodlaj (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

social networks;consumer behaviour;decision making;purchase;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Gjorcheva]
UDK: 366
COBISS: 142157059 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv vsebine na družbenih omrežjih na nakupne odločitve uporabnikov družbenih medijev
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;raziskave;analiza;eng;social networks;consumer behaviour;decision making;purchase;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: 67, 16 str.
ID: 18647326