magistrsko delo
Lara Novak (Avtor), Maja Makovec Brenčič (Mentor), Marko Jakšič (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;prehrana;vedenje potrošnikov;odločanje;izbira;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Novak]
UDK: 366
COBISS: 221410563 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 27
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of social media on consumers’ food choices
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;nutrition;consumer behaviour;decision making;choice;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 62, 12 str.
ID: 25889182
Priporočena dela:
, primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole