primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann
Urška Tomašević (Avtor), Irena Vida (Mentor), Maja Makovec Brenčič (Član komisije za zagovor), Živa Kolbl (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;Facebook;vedenje potrošnikov;case study;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Tomašević]
UDK: 339.138
COBISS: 152992259 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of social media marketing content on customer engagement: the case of Deichmann’s Facebook page
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;Facebook;consumer behaviour;case study;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 54 str.
ID: 19549557